تصادفی عجیب در جاده بهشت زهرا | تانکر سوخت واژگون شد | آمار آسیب دیدگان اعلام شد

اتاق تانکر طعمه حریق شده و رانندگان هر دو وسیله مصدوم شده بودند که تحویل نیرو‌های اورژانس شده‌اند و نشت گازوئیل هم از هر دو وسیله ایجاد شده بود که ایمن سازی انجام و با دو جرثقیل، تانکر که مسیر را مسدود کرده بود، جابجا شد.
تصادفی عجیب در جاده بهشت زهرا | تانکر سوخت واژگون شد | آمار آسیب دیدگان اعلام شد
کد خبر : ۵۰۳۳۸

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: تصادف تانکر سوخت با یک دستگاه مکانیزه شست‌و شوی معابر در بزرگراه شهید هاشمی نژاد سبب مصدومیت ۲ نفر و انسداد مسیر شد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره حادثه تصادف در جاده بهشت زهرا اظهار داشت: ساعت ۷:۰۶ دقیقه صبح امروز یک مورد تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی نژاد، جاده بهشت زهرا به سامانه ۱۲۵ تهران اعلام می‌شود، که نیرو‌های ۳ ایستگاه آتش نشانی از دو مسیر مختلف به محل حادثه اعزام می‌شوند.

تصادفی عجیب در جاده بهشت زهرا | تانکر سوخت واژگون شد | آمار آسیب دیدگان اعلام شد

وی افزود: در محل مشاهده می‌شود یک دستگاه مکانیزه شست و شوی معابر در حاشیه جاده مشغول نظافت گاردیل بوده که با تانکر حامل مایعات نفتی حین حرکت برخورد کرده است. البته خوشبختانه این تانکر خالی از مایعات نفتی بوده و به دلایل نامشخص از مسیر منحرف و به عقب خودروی مکانیزه برخورد و سبب واژگونی آن شده و ترافیک سنگین ایجاد شد.

ملکی گفت: اتاق تانکر طعمه حریق شده و رانندگان هر دو وسیله مصدوم شده بودند که تحویل نیرو‌های اورژانس شده‌اند و نشت گازوئیل هم از هر دو وسیله ایجاد شده بود که ایمن سازی انجام و با دو جرثقیل، تانکر که مسیر را مسدود کرده بود، جابجا شد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
مهر
مجله زندگی
ارسال نظر